sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Vihdoinkin sadetta

Kyllä tätä on odotettukin. Siis sadetta.
Ei sitä tarpeeksi tullut mutta ei ainakaan maa pölise kuten vielä eilen.

Olen sodassa. Kohteeni ovat rohtoraunioyrtti, lupiini ja nokkonen. Olen kaivanut kaikki karkulaislupiinit pois. Silmät skarppina olen löytänyt sellaisia itsin bitsin pieniä alkuja jotka irtoavat melko hienosti maasta, mutta sitten on myös noita isompia jotka aikovat siirtyä etäämmälle. Eiku pois vaan.
Rohtoraunioyrtti on sitten aivan toinen juttu. Juuret ovat paksuja ja todella syvällä. Että mä inhoa sitä kasvia. Siinä ei ole minun mielestä edes mitään kaunista.
Nokkosta tuli erään multalähetyksen yhteydessä ja se on aika sitkeä sissi.


Syreenissä on nuppuja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...